מהנדס מזון לאירוע

מהנדס מזון לאירוע


לנושא המזון באירועים חשיבות מכרעת, בכל אירוע בו משולבת הגשת מזון לאורחים, זה יכול להיות דוכנים לממכר פופקורן ונקנקיות באירועי חוצות או באירוע הכולל חברת קיטרינג בישיבה, קיימת חובה על שילוב ואישורים של יועץ מזון ויועץ קולינרי.

דרישות משרד הבריאות בשנים האחרונות מחמירות יותר ויותר, עם העליה במודעות לכל נושא התברואה והסניטציה, משרד הבריאות מביא לידיעת הציבור על מסעדות ובתי אוכל שאינם עומדים בתקנים ומקפיד הקפדה יתרה בארועים מרובי קהל על כי המזון באירועים יהיה ברמת תבאורתית נאותה וסוגר ללא עוררין כל דוכן מזון שבו מוגש מזון לא ראוי. חברת רשגד הנדסה מעסיקה מספר יועצי מזון המתמחים בטיפול בדרישות משרד הבריאות והעיריות השונות.

יועצנו מלווים את המפיקים והחברות השונות עוד בשלב המוקדם של בחירת חברת הקיטרינג, בחינה של כל רשיונות היצרן של החברות, כתיבת ה"פרשה טכנית" של המזון באירוע הכוללת את סוגי המזון שיוגשו לקהל, אופן בישולם והגשתם לשולחנות, האם מבשלים באתר? האם מגיע מזון מוכן ע"י חברת קיטרינג מורשת ורק מחוממת באתר? האם מגיע מזון מבחוץ ומאוכסן בארונות חימום יעודים עד להגשתו לשולחנות? ועוד.

תפקידו של יועץ המזון והיועץ הקולינארי לוודא כי המזון המוגש לציבור המבקרים יהיה מזון ראוי ובריא, לסכל כל אפשרות של הגשת מזון מקולקל ע"י בידקה קפדנית באתר האירוע עוד בשלבים הראשונים לפני תחילת האירוע, עוד בשלב שבו השפים והטבחים מגיעים לאתר ומתחילים במלאכת הכנת המזון ועד לשלב שבו יוצאות המנות לשולחן. אין זה המקום להזכיר מקרים מצערים שבהם הוגש מזון לא ראוי לקהל וחלקם לקו לקלקול קיבה ובילו את שארית הערב בבתי חולים...

המהנדסים שלנו מורשים בעלי תעודה של "מהנדס מזון" ומוכרים ע"י משרד הבריאות.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.