כתבת פנאי – קידום אתר הוא מנוע צמיחה לכל בית עסק

בטיחות מבני ציבור ומקומות בילוי
30 בדצמבר 2018
בטיחות במסיבות רחוב
30 בדצמבר 2018

כתבת פנאי - קידום אתר הוא מנוע צמיחה לכל בית עסק


מאת: שרון דידי

בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה במספר העסקים שקמים ברשת האינטרנט, ומדוע לא, בעצם. הקמת עסק אינטרנטי זהו צעד נבון בדרך לעצמאות כלכלית. אפשר להתייחס לאתר אינטרנט עסקי כ'בלון ניסוי', רגע לפני שפותחים עסק ב'עולם הממשי'. הצלחתו או כישלונו של עסק אינטרנטי שכזה יכולים לנבא במידה רבה את הצלחתו של עסק עתידי. לסירוגין, אתר מסחרי יכול להוות מקור הכנסה מניב לכשעצמו, גם ללא סניפים במציאות. אם אתם חושבים להשיק אתר בקרוב או שיש ברשותכם כבר אתר אינטרנט, חשוב להבין כי למרות שההשקעה בהקמת עסק אינטרנטי היא קטנה יחסית להקמת חנות או משרד, אך היא עדיין דורשת זמן ומשאבים כדי באמת להצליח. כאשר פותחים משרד או חנות צריך להשקיע כסף בשכירות, מלאי, פרסום ותקורה. השקעה שכזו היא גדולה, לכל הדעות. אולם כאשר מקימים אתר אינטרנט ההשקעה היא נמוכה הרבה יותר, אך אם מישהו אומר לכם שאתר אינטרנט אינו דורש השקעה כלל – דעו לכם, הוא משקר.

אני נתקלת בתופעה זו תדיר במהלך עבודתי, כמנכ"לית Live-Seo קידום אתרים. לקוחות חדשים מתקשרים אלי אחרי שהם בנו אתר מרהיב ביופיו, עייפים מלהמתין לטלפונים של לקוחות חדשים. רבים מהם שבויים בהנחה כי מספיק שבנו אתר, הם מצפים שהלקוחות יתקשרו, ואני מסבירה להם שעד שהאתר שלהם לא יהיה מדורג גבוהה במנועי החיפוש ולא תיערך עבודת שיווק ענפה, אין טעם שימתינו ליד הטלפון, מוטב שיכלו להשתזף בים.

נסו את זה בבית

קידום אתרים אינו דורש ידע טכני נרחב, כל אדם בעל שכל ישר, שעתיים פנויות ביום ורצון טוב יכול לעשות את זה בעצמו, בקצב שלו. אין פה קסם או פלא, אם משקיעים אפשר להשיג תוצאות מדהימות, זה בדוק. המשוואה היא פשוטה להפליא - מרגע שאתר האינטרנט שלכם יעלה בדף התוצאות הראשון ואפילו השני, הטלפונים יתחילו להגיע. מהשנייה שהגולשים ייחשפו לעסק האינטרנטי שלכם, תסגרו יותר עסקאות. נקודה.

איך מתחילים? ובכן, קידום אתר אינטרנט, ואין זה משנה מה השירות או המוצר שהאתר שלכם מוכר, מתחיל בבחירת מילות מפתח. מילים או ביטויים אלו ניתן למצוא בשלושה אתרים עיקריים:

כלי מילות המפתח של גוגל
Wordtracke
גוגל טרנד

התכלית של מחקר זה היא לאתר את נטיות החיפוש של גולשים בתחום העיסוק שלכם. האתרים שהזכרתי כאן למעלה פתוחים לקהל הרחב ויש להם יכולות סטטיסטית אדירות. הם מספקים לנו מידע אמין למדי באשר למה אנשים באמת מקלידים בתיבת החיפוש של גוגל כאשר הם מחפשים שירות או מוצר הדומה לשלכם. על פי תוצאות מילת המפתח, למעשה מתחילים לאפיין את האתר ולבנות את היררכיית הדפים שבו. כאמור, מחקר זה הוא יריית הפתיחה של כל תהליך קידום אתרים באינטרנט. מדובר בפעולה פשוטה למדי, וכמו שהכותרת שלי מעידה, גם אתם יכולים לנסות את זה בבית.

זהו הצעד הראשון מיני מהלכים רבים,רוצה ללמוד עוד, היכנס והורד בחינם

מדריך קידום אתרים

שרון דידי

מומחית בקידום אתרים בגוגל
x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.