עיצובי שולחן לחנוכה – כתבת פנאי

יש בעיר מסיבה בטוחה
31 בדצמבר 2018
אירוע באתר היסטורי
31 בדצמבר 2018

יש בעיר מסיבה בטוחה


עיצובי שולחן לחנוכה

כמי שעוסקת בתחום עריכת השולחנות מזה שנים רבות ברצוני לשתף אתכם בחזון שלי. כפי שכולנו יודעים האוכל כיום לא משמש רק לקיום האדם אלא הוא דבר אשר משקיעים בו מאמצים ומשאבים רבים כדי לעשותו אסטטי יותר, מעניין יותר וכמובן טעים יותר. שדרוג חשוב ונוסף יכול לבוא לידי ביטוי באופן עריכת השולחן.

לשם כך אציג בפניכם תהליך של יצירת שני שולחנות לחג החנוכה אשר משקפים אווירות שונות בזכות שילובי הצבעים השונים שלהם. שימו לב שלמרות שהרבה מהאביזרים זהים בשני השולחנות קבלנו בכל זאת שני שולחנות שונים לחלוטין.

ראשית כל, עלינו לחשוב מהם האביזרים המסמלים את החג: כד השמן, החנוכייה, נרות, סביבונים, ואל לנו לשכוח את דמי חנוכה ואת המתנות, להם מייחלים כל הצעירים שבינינו.

כיצד נשלב את הסמלים האלה בין כל הצלחות, הכוסות ושאר הכלים המונחים על השולחנות?

שולחן אשר משתמש במוטיבים של אור וקדושת החג

מפה לבנה היא תמיד חגיגית ומשדרת את קדושת החג, לכן בסידור הזה אנו נפרוס

מפה לבנה על שולחן החג שלנו. על המפה הלבנה נניח פּלייסמט (או בשמה העברי מצעית) בצבע זהב, סימן לאש הדולקת בנרות החג. את הכלים הלבנים נשדרג על ידי

הנחת קיפולי מפיות עליהם:

הוסיפו על השולחן סכו"ם תואם לצבעים של השולחן או סכו"ם שקוף. הסכו"ם יונח על כלב עשוי מכסף, בכדי לא ללכלך את המפה. הוסיפו לשולחן מספר חנוכיות כך שכך ילד יוכל להדליק את החנוכיה שלו. פזרו על המפה הלבנה כוכבים בצבע זהב או נצנצים בזהב. הניחו על כל מפית לכל סועד את הסביבון שלו וכתבו על הסביבון את שם האורח. הניחו תחתיות בצבע זהב לכול כוס.

וקבלו שולחן מדהים לחג האורים!

שולחן נושא על פי שיר החנוכה "באנו חושך לגרש"
צבעי החושך: שחור, וצבעי האור, האש והנרות: זהב

מפיות בצורת מניפה ניתן לקבל שולחנות שונים בהתאם לצבע המפית המצויה עם הפנים למעלה, ואחרי שכל האביזרים הונחו על השולחן, מתקבל בדבר היפה הזה :

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.