בדיקות קונסטרוקציה לביתנים בתערוכות

כיבוי שריפות בארונות חשמל
29 בדצמבר 2018
מערכות לשחרור עשן
29 בדצמבר 2018

בדיקות קונסטרוקציה לביתנים בתערוכות


מאת: רמי שמש

בכל העולם תערוכות מהוות מוקד בילוי מקצועי בענפי התעשייה והמסחר השונים. התערוכה היא הזדמנות טובה לפרסם עסקים וחברות, להתעדכן ולעדכן בדברים חדשים, לפגוש קולגות וחברים מהענף, להגדיל את קהל הלקוחות או למצוא פתרונות שונים בתחומים שונים.

התערוכה מהווה הזדמנות טובה להפגין את היכולת שלכם ושל חברתכם, לעדכן בכל החדש בשוק ולמתג אתכם כחברה מובילה בתחומכם. בשנים האחרונות הביתנים בתערוכות עברו שדרוג משמעותי, לא עוד שולחן קטן ופשוט עם שלט, לעיתים אנחנו מוצאים ביתנים מרהיבים עם קונסטרוקציות מרשימות אשר עוצבו ע"י מיטב המעצבים, ועיר שלמה נבנית לצורך תערוכה זו או אחרת. אם כן, כיצד דואגים לבטיחות בתערוכה? לאילו ביתנים צריך לבצע בדיקת קונסטרוקציה?

אילו ביתנים דורשים בדיקת קונסטרוקציה?

ראשית, יש להעביר ליועץ הבטיחות שלכם ולמארגני התערוכה סקיצה של עיצוב הביתן שלכם. יועץ הבטיחות יוכל לאשר/ או לא לאשר ביתן, ולתת הנחיות מבעוד מועד בעניין חיזוק הביתן, התליות, תכנון קונסטרוקציה ועוד...

הביתנים המפורטים לעיל ייבדקו על ידי בודק מוסמך:

מבנה המיועד לנשיאת בני אדם.
מבנה המכיל תקרה או קורה הניצבת מעל איזור תנועת קהל.
אוהל המותקן בשטח פתוח.
פיגום המותקן בשטח פתוח ונושא שלט או תפאורה.
ציוד תאורה והגברה מעל איזור תנועת קהל.
מבנה שאינו מבוסס על שיטת "סימה סיסטם".
מבנה שלגביו תעלה דרישה מטעם רשויות הרישוי או יועץ הבטיחות של התערוכה.
לאחר הקמת הביתן מהנדס קונסטרוקציה יבדוק את הביתן ויאשר אותו.

מהי סימה סיסטם?

"סימה סיסטם" היא שיטה של התקנת מבנה מודולארי שבה החיבורים הינם חיבורים קלים שאינם מצריכים אביזרי חיבור אלא כדוגמת שקע תקע, בשונה מחיבורי טראסים שבו יש צורך בפינים, ביצי חיבור, פינים פצילים, למניעת שליפת הפין הראשי, או מבנה הנבנה ע"י נגר המבוסס על חיבור בדבק במסמרים.

אישור הביתן

כל ביתן ייבדק על ידי מהנדס הבטיחות של התערוכה. לאחר הבדיקה, הביתן יאושר להפעלה רק אם יימצא מתאים לכל דרישות הבטיחות ויצגו לגביו כל האישורים הנדרשים.

מארגני התערוכה רשאים לבנות מחיצה זמנית מסביב לביתן אשר לא יאושר להפעלה, או לפרק ולסלק את התצוגה משטח התערוכה, הוצאות הפירוק הסילוק והאחסנה יחולו על המציג.

חשמל

כאשר ישנה מערכת של חשמל המצריכה נקודות/קופסאות חיבור חשמל שהם לא שקע תקע, צריך בדיקה של מהנדס חשמל מוסמך.

בהצלחה.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.